زارعی خبر داد؛

افزایش ۲ برابری وام ضروری بازنشستگان نسبت به گذشته 

در اختتامیه همایش هجدهمین دوره گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در شیراز برگزار شد از چهره‌ها و نخبگان برتر بازنشستگان صندوق کشوری استان فارس، تقدیر و تجلیل شد. 

سهند زارعی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری استان فارس در این آیین با تاکید بر جایگاه والای بازنشستگان به خدمات ارائه شده این صندوق اشاره کرد و گفت: که بسیاری از خدمات قابل ارائه به بازنشستگان، افزایش یافته است.

او از افزایش دو برابری وام ضروری بازنشستگان نسبت به گذشته خبر داد و یادآور شد که این نوع تسهیلات به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته و بازنشستگان می‌توانند با پروفایل الکترونیکی خود در سایت صندوق به آدرس sabasrm.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از مزایای آن برخوردار شوند. 

زارعی گفت: بازنشستگانی که دارای مشکلات خاص و بیماری هستند نیز با مراجعه به صندوق بازنشستگی کشوری استان می‌توانند بدون نوبت از این تسهیلات بهرمند شوند. زارعی با اشاره به تغییرات انجام شده در تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری، به افزایش سقف تعهدات این نوع بیمه گریز زد و از بازنشستگان کشوری فارس خواست با حضور در خانه‌های امید بازنشستگان کشوری استان، زمینه رونق این مجموعه‌ها را فراهم سازند.

 حمزه رستمی آقاجری، مدیرکانون بازنشستگان کشوری آموزش و پرورش استان فارس نیز ضمن تقدیر از خدمات کلان و استانی صندوق، به برخی مشکلات و درخواست‌های بازنشستگان اشاره و تاکید کرد که اجرای طرح همسان سازی یکی از این تقاضاهاست. 

مجید انصاری، نماینده مردم ممسنی در مجلس هم از الحاق طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری به برنامه هفتم توسعه کشور خبر داد. 

شایان ذکر است در این مراسم از ۱۲ نخبه و همچنین برگزیدگان فرهیخته بازنشستگان کشوری استان فارس در شاخص‌های علمی و پژوهشی، فعالیت‌های اجتماعی و عام المنفعه، فرهنگ و هنر، ایثار و شهادت و ورزش و سلامت تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار